vägrar somna om

Ä n t l i g e n somnade hon!
Klockan är bara mitt i natten och hon somnade precis. Själv sitter jag på en liten stol bredvid hennes säng.

Vi har varit iväg hos Malin idag där även Patrik var och hälsade på.
Vi grillade korv och satt ute och pratade halva kvällen.
Selma sov gott i vagen och de brukar bara vara att plocka över henne i sängen när vi är hemma. Men inte idag, jag blev tillslut halvt desperat och provade med allt men inget funkade. Pigg, pratglad och började gnälla såfort jag lämnade hennes rum. Inte så passande när Chrille ska upp och jobba imorgonbitti. Hon fick till och med sova mellan oss, men då låg hon och drog Chrille i håret.
Jaja, nu sover hon och jag ska gå över till sängen och sova jag med. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback