dagens höjdpunkt

Och så chekar vi ut för idag. Selma sover i sitt rum igen och jag tror jag kan vänja mig vid detta ändå (såklart) men bara för nån dag sen så kändes de inte bra alls. 
Idag har vi som jag skrev i tidigare inlägg inte gjort mycket alls. Bara fixat lite hemma och tittat på en film. Dagens höjdpunkt var middagen. Chrille gjorde egen teriyakisås fast denna gång med kyckling. Till de blev det ris och en chilisallad med massa lime i, toppat med seasam frön. Detta är nog min nya favoriträtt, så gott var de. 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad gott! Vilken Karl du har Linn!

Svar: Ja där håller jag med dig 😅😊
Det var hur gott som helst, tur man har en kille som tycker om att laga mat 😍
Linn

2016-06-19 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback