byta ut

Sitter i soffan med en sovande bevis i famnen, samtidigt har jag nätshoppat. Låter som en jobbig söndag i eller hur? 

Har klickat hem både lite inredning, en mössa till S och en skötväska. 
Det sistnämnda köper jag bara för att jag precis har fått min gamla såld. Ska när som helst ta mig till affären och posta den. Jag älskade min skötväska från Elodie details i Zebra tyg, till utseendet. Men kvalitén höll inte upp till mina förväntningar på en sån pass dyr väska. Eftersom den var i tyg så blev den lätt smutsig och den går inte att tvätta, inte ens att torka av för då försvann färgen. Den var också så onödigt stor och hängde långt ner vilket gjorde att det skvätte upp smuts på väskan under promenaden och den gick som sagt inte att tvätta, så ja ni hör ju själva. En dålig väska med andra ord, som jag knappt vågade använda och det var onödigt att ha en skötväska hängandes i garderoben så jag fick nästan tillbaka pengarna jag la ut för den så det tackar jag för. 


Nu blev det en väska i samma märke men en mindre modell och i ett tyg som går att torka av. Har googlat söner mig på denna så hoppas jag inte blir besviken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback