dagen som gått

Och så ligger man nyduschad i en renbäddad säng. Bästa kombon! 
Inatt kommer jag sova betydligt bättre än natten som var då Chrille jobbade natt. Sover så dåligt när jag inte har honom vid min sida. Vi har ändå sovit med varandra nästan varje dag i nio års tid. 

Idag har vi inte gjort många knop, vi har varit på ett bankmöte och så har Emma varit över. Det var dock trevligt :-) 
Annars har man mest glidit omkring i myskläder. Imorogn ska jag dock snöra på mig gympaskorna och ge mig ut på en långpromenad. Nu är dags att få in promenad rutinerna igen. Skönt för både mig och Selma. Nu ska vi få finare väder också så då finns det inga ursäkter. 

Nu ska jag lägga från mig telefonen och sova. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback