en pojke

Idag har jag varit en sväng med Ida på stan. Två personer på tåget trodde Selma var en pojke. Man måste alltså ha på henne något rosa för att man ska se att hon är en tjej. Lite kul tyckte jag ;-) 

Fick precis ett sms från posten att mitt paket är framme. Stog inte vad det kom ifrån men hoppas det är skötväskan. Typiskt när man precis kommit innanför dörren i princip så plingar det. Det hade det kunnat få göra medan jag gick hem från tåget och gick förbi Pressbyrån. Får se om man orkar ta sig ut igen. 


Tycker hon passar så bra i mintgrönt ja! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mintgrönt är såå fint! 😍 Och hon passade i det också 😊

2016-03-08 @ 18:45:46
Postat av: Linn

Tack 😊 Håller med dig 😀👍🏻🙋🏼

2016-03-08 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback