underbar dag

Dagen har gått så fort. Chrille slutar om en timma och dagen har verkligen gått i ett. Nu satte jag mig precis i soffan och ska snart ta något att äta, magen kurrar. 

Mamma har varit över och vi har haft en jätte mysig dag, som vanligt när hon är över. Vi satte oss på caféet här i vårt lilla centrum och tog en lunch och fika. Sen promenerade vi på i två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Avslutade med att lapa lite sol på vår framsida inann hon åkte hem igen. 

När hon åkt så vår städade jag våra vagnar. Plockade bort tyget på varukorgarna och tvättade i maskinen. Tog bort hjulen och la i varm vatten och skrubbade dom sen fria från stenar och skit, så nu rullar dom bättre. 
Dammsög även sittdelarna och torkade av chassit med sopa. Så nu är de som nya. Även babyskyddet dammsög jag ur, då de var fullt med katthår (nackdelen med att ha katt). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback