01:15

Hallå där mitt i natten! 

Jag ligger vaken i sängen men ska snart försöka sova. Chrille är iväg på grabbkväll och jag har haft tjejerna över. Tidigare idag har vi haft en snickare här som Chrille känner, som hjälpt honom med grunden på altan. Nu är det svåra jobbet gjort och det är nu över till honom att avsluta projektet då plankorna ska på. Får se hur pigg han är imorgon, han sa tidigare idag att han skulle färdigställa allt men börjar tvivla på att de blir av, då han har allt för trevligt och detta är första gången han "gör något" sen Selma föddes. 
Hur som helst så kommer det bli väldigt bra där ute. Ser fram emot att få spendera många dagar där i sommar. Ser också fram emot att få göra min del, piffa med blommor och så vidare. Har en bild i huvudet och hoppas det blir som jag tänkt mig. Det ska inhandlas parasoll, solstol, buskar och så blommor. Har även en ljusslinga som ligger och väntar på mig på posten, har fått påminnelse så dags att hämta den i morgon kanske. Den ska få pryda altanen på nått vänster, mysigt på sommarkvällarna. 


Kommentarer
Postat av: Idaengren

Ååååå sånna har mamma dom e så fina. Uteservering 🙈👶🏼🙏🏻😁

Svar: Uteservering 🎉😂🍢💃🏻🍺❤️
Linn

2016-05-22 @ 06:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback