min linslus

Goa unge, hur söt får man va? 


Hej föresten! 
Selma vaknade precis upp från en vila på hela två timmar. Det var länge sen hon sov så länge mitt på dan. 
Hon sov väl alldeles för gott i sin spjälsäng, för på nedervåningen är det som sagt svalt och skönt. Drog ner persiennerna och öppnade balkongdörren, så ja där inne sov hon gott. Medans hon sov så passade jag på att ligga ute och sola, äta lunch och tvätta. Har nu min tredje maskin på, efter den blir det ännu en sen är jag klar. Skönt att få bort tvättbergen. Låter tvätten torka ute, så går det fortare. Annars kan jag inte tvätta så mycket i taget, då vi "bara" har tre torkställingar. 
Men visst är det härligt att kunna ställa ut tvätten i solen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback