pyssla i barnrum

Och där gick luften ur mig. Jag har pysslat hela kvällen med diverse ting i Selmas rum. 
Jag har målat alla hennes tavelramar grå, borrat och satt upp en sänglampa, spacklat iför fula hål i väggen, strykit, sytt upp och satt upp gardiner. Nu kan jag klappa mig själv på axen. 
Tydligen går det att fixa ännu mer i ett rum jag trodde var klart. Tänke visa bilder imorgon, roligare att fota i dagsljus. 

På tal om dagsljus så såg jag tidigare idag att vädret inför kommande vecka ska bli helt fantastiskt. Strålade sol och en temperatur mellan 15-20 grader, så härligt då vädret inte varit det bästa på sistonde. 

Nu har Selma fått i sig en skål med gröt och katrinplommon i hopp om att få fart på tarmarna. Kul att få kladda tyckte hon. Nu är hon och bordet avtorkat och pyjamasen är på. Nu ska jag snart mig en dusch och hoppa i säng, helt slut som sagt. 


Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Om det är katrinplommonpuré som ni köpt färdig och det inte skulle funkar rekommenderar jag er att göra egen! Ea och My har haft rätt mycket problem med magarna och när de var i Selmas ålder så hände ingenting med köpepurén men den vi gjorde själva gjorde verkan på EN GÅNG! :)

Svar: Tack för tipset, de måste vi prova! 🙋🏼✌🏻️👍🏻
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback