årets första julklappar beställda

Gud så skönt, då var årets första julklappar hemklickade.
Utan att nämna för mycket, så kan jag säga att de tog tid. Hela kvällen har jag pysslat med detta så de var så skönt att äntligen få slutföra allt och klicka på köp.
Nu återstår inte många klappar till, tills vi är helt klara. Jag gillar att vara ute i god tid.
Selma ska såklart också få lite julklappar från oss, även om de bara blir nån enstaka då hon är i det stadiet att snöret är roligare än innehållet. Men en klapp som är given är iaf den nya babblarna filmen som släpptes här om dagen. Har en känsla av att den kommer gå hem. Hon har föresten lärt sig säga Diddi nu, så de blir mycket Babbla & Diddi här hemma. Utöver de så säger hon titta, hej och mjau. Ännu inte mamma eller pappa. Fast vi försöker nöta in de i hennes huvud. Men de har inte fastat än men Torstens jamande har tydligen de.
(Ledsen mamma som inte fick skriva i mamma i hennes bok på raden "mina första ord" haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback