kvälls pyssel

Idag kom ett brev från önskefoto på posten. Vi har beställt hem alla bilder från Kreta resan i somras. Tanken är att vi ska göra ett album med alla semesterbilder och ge i julklapp till Chrilles familj.
Jag beställde även hem lite extra bilder från Selmas kalas Bla att kunna fylla ut hennes bok med. Tycker att de är kul att vi fyllt i den så gott som de går hittills. De toma sidorna hoppas jag på att även dom blir fyllda vart efter och även med bilder. Jag har även en liknande bok från min barndom som är väl fylld medans lillebrors bok är halvfull. Antar att de är mer typiskt för första barnet att göra något sådant, sen blir man kanske mer slapp. Men jag hoppas inte de.

Här är en liten del av hennes bok.

Så detta är vad jag har pysslat med ikväll, kollat tv och duckigt två baljor med te. Nu är vi inne i denna tid på året då de blir en hel del te.
Tänk föresten att jag och Chrille träffades när vi var 16 respektive 19 år gamla. Så unga. Idag börjar vi bli gamla och grå och Chrille har åkt på ryggskott som pricken över i:t.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är kass på att fylla i båda barnens böcker 😓 Men nu ska jag bannemig ta tag i det!

Svar: De är ju så kul att ha 😊😀👍 men visst göms de bort emellan åt...
Linn

2016-11-10 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback