lite rutiner och egentid

Bachelor och skumtomtar var de här!

Njuter av att sitta nyduschad i soffan, tända ljus och så lite bra på tv och årets första skumtomte på de.

Även denna dag swichade förbi. Känns som om vi precis vaknat och ändå har vi inte gjort något alls idag. En promenad till affären tillsammans med Maria "hann" vi dock med. Handlade lite iför morgondagens date med våra mammor och barn. För att imorgon kommer de som sagt hem till oss på lunch och lek.
Inför morgondagen ska jag iaf se till att Selma har fått sova sin middag innan de kommer. För de två senaste träffarna så har de blivit lite onödigt gnäll från S sida då hon varit så trött. I dagsläget sover inte mitt barn längre till 10.00 så de blir tidigare vilor här hemma. Även nattningarna sker tidigare. Så lite rutiner har vi fått in på senare dar. Inget mig emot. Har mer än gärna lite mer egentid på kvällen och blir väkt vid 7-8.00 tiden än sovmorgonar och ett vaket barn till 22.00. Nej de var på tiden att de välde känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback