Mysig dag hos gamel mormor & morfar

Den andra November och årets första snö. Dock så är de inte direkt vitt utanför fönstret men vi hade ändå snö. Kallt är de (såklart) så åkpåse och tjockjacka åkte fram idag. Och nu går brasan varm.

Idag tog jag och Selma relativt tidigt tåg till Södertälje för att hälsa på min mormor och morfar. Vi blev bjuda på lunch och fika sen kollade vi på en hel del kort och visst kunde man se likheter mellan Selma och mig som liten. De var kul att se, då hon överlag är mer lik sin pappa än mig.

Chrille hämtade oss efter jobbet och sen åkte vi mot Nykvarn innan vi åkte vidare hem. Vi hade lite saker att hämta hos mamma. Nu ska vi bara mysa i soffan resten av kvällen. Här i vardagsrummet börjar de bli riktigt varmt och skönt.

Jag och Selma.
Tycker vi främst var lika i profil.


Kommentarer
Postat av: Duuuh

Du och din dotra är lika när du var en liten tös

2016-11-03 @ 07:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback