nöjd

Godmorgon!

Idag är jag och Selma själva hemma. Chrille jobbar natt och är hemma imorgonbitti. Han brukar annars jobba både lördag och söndag, men aldrig nätter på helgerna. Men eftersom han jobbar inatt idag så är han istället ledig imorgon.
Idag har vi inga planer, mer än att vi snart ska ge oss ut på en promenad. Jag ska lämna tillbaka ett paket. Blusen jag beställde från hm här om dagen var inte alls fin i verkligheten. Ja, sen är de väl skönt att få komma ut och få lite luft eftersom vi förblir hemma hela dagen som de ser ut just nu.

I två timmar har Selma lekt själv nu. Hon går med lära gå vagnen, lägger i saker och tar ut. Hon spelar på sitt nya pijano eller så rotar hon i påsen med leksaker. Jag tycker de är är skönt att hon leker så bra själv just nu. Jag får inte dåligt samvete att sitta med telefonen i handen. Jag behöver heller inte gå efter henne då hon håller sig på samma ställe. Hon har även lärt sig att vända med lära gå vanen. Även de väldigt skönt så slipper jag vända på den hela tiden då hon springer in i väggar och möbler och väntar in mig för att kunna gå vidare. Nu kanske detta fick mig att låta som värdens lataste mamma, men visst är de skönt när hon roar sig själv och är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är väl det härligt att se att barnen utvecklas själva också! Mänskligt inlägg :) tack för en bra blogg

Svar: Ja, de är ju de :-)
Tack snälla, vad glad jag blir... 😀
Linn

2016-11-27 @ 02:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback