soffäng, fix och besiktning.

Idag har regnet verkligen öst ner utanför fönstret. Vi gick inte utanför dörren i onödan om man säger så.
När vi gick upp imorse så tog jag en dusch och Selma gick loss utanför duschen med toapappret. Efter de hoppade jag i Chrilles OnePiece och den är på än. Övervägde att byta om när jag åkte till Pressbyrån för att hämta ut ett paket men struntade i de. Då vet man att man bor på landet om man visar sig utanför dörren i denna extremt fula utstyrsel och ser ut som en jätte bebis. Men visst är de skönt att inte bry sig!

På Pressbyrån hämtade jag ut ljuslyktan jag bloggade om för ett tag sen. Så den är nu uppe, även lite annat där nere så nu är de så gott som klart så jag visar er sen. Vi är mer än nöjda.

Annars då? Bilen var på besiktning idag och den åkte ut med en OK stämpel. Blir alltid nervös inför en besiktning. Då jag ägt både gamla och nya bildar så vet man ändå inte hur de ska gå. Även om de såklart känns bättre att besikta vår bil vi har i dagsläget än min allra första bil "lilla gumman" som jag köpte mig som 19 åring för 5000kr. Lilla gumman hängde dock inte med sådär jätte länge, som ni förstår.

Två grå bilder från en grå dag, med alldeles för mycket soffhäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback