städa tolaletter & blöja på huvudet

Idag fick jag ett sånt där städryck som man ibland kan vänta in och ibland vänta på lite för länge. De var dags för toaletterna att rengöras ordentligt. Sagt och gjort. Nu luktar de badhus såfort man kommer in. Så skönt att få de gjort.

Men inte har jag haft en tråkig fredag för de. Chrille lagade god mat i vanlig ordning. Idag bjöds de på fläskfilé pasta och Selma fick lax med rotfrukter och hon åt upp hela tallriken. Nöjd mamma!
Chrille skulle vara lite lustig och sätta en blöja på Selmas huvud. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, de var roligare än vad de verkar.
Selma blev så glad över att vi skrattade åt henne så hon ville sätta på sig blöjan själv sen, de såg så kul ut när hon kröp omkring med den på huvudet som en liten hjälm.

Nu sover iaf barnet och vi ska sätta på den gamla klassiska julfilmen (som aldrig blir dålig) Tomten är far till alla barnen och ta fram lite fredagsmys.

Haha! Pajas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback