äntligen

Igår kom febern tillbaka och gårdagen och natten väl sådär med andra ord, men idag har hon varit helt feberfri (tack och lov).
Det är ingen höjadare att se sitt barn sådär sjuk. Igår kväll var den uppe på 39,9 grader så varm var hon.

Idag hade vi tid på BVC för hennes 1års kontroll. Dock så blev de inte mycket av kontroll (som jag misstänkte) så vi fick iprincip vända i dörren när jag talade om att hon varit dålig. Så nu väntar vi på en ny tid. Efter de gick vi till affären för att handla, sen förbi Ida för att lämna en sak och där blev vi kvar.
Nu är vi hemma igen och har fått i oss lite middag, eller iaf jag. Har erbjudit Selma både de ena och de andra men de mesta spottas ut. Hon är så dålig på att äta.
Inatt jobbar Chrille natt, de är väl sådär men jag ser fram emot min geisha choklad och kvällens bachelor avanitt kl 21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback