en sån dag

Godmorgon!

Nu vaknade vi såhär klockan 10.00. När ska mitt barn stiga upp i ottan och göra morgon? Jag passar dock på att njuta av mina sovmorgonar medan de varar.
Speciellt när vädret utanför bjuder på regn och rusk.

Idag tänkte jag att jag skulle ha en städ/ fixar dag. Dags att vara lite effektiv helt enkelt. Har två fulla tvättkorgar och lite annat som jag skjutit upp ett tag.
När Chrille kommer hem ska han få sätta upp en grind till trappan nerefrån, trodde vi skulle slippa de ett tag till men nej. Hon klättrar hela vägen upp så en grind är ju ett måste. Tavlor ska upp här nere och de gamla skrivbordet ska bäras in i garaget. För att nämna några saker. Så de är väl bara att sätta fart då och börja med att gå upp och äta lite frukost.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Njut! Mina ungar vaknar kl 7 varje morgon 😅

Svar: Jag får göra de och ta vara på de så länge se varar 😅😁👌🏻😴😴😴😴
Linn

2016-10-27 @ 20:02:40
Postat av: Christin

10 är eftermiddag för oss 😂 V vaknar mellan 05-0530 😴😴😴😴😴

Svar: Haha! Ja de är ju så olika de där ... 😂😴👶🏼😀
Linn

2016-10-29 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback