lör

Hallå!

Igår var Emma och Fredrik över på middag. Efter middagen åt vi ost och kex, jag kände mig knappt hungrig imorse bara för jag var så mätt men gott var de och en trevlig kväll hade vi.

Idag jobbar Chrille och vi har haft Malin över i förmiddags. Jag sminkade henne och lockade hennes hår inför kvällens kryssning. En annan gör inget av de längre. Igår hade jag lite mascara och fy vad jobbigt de var att tvätta bort på kvällen. Haha!
Men ibland är de kul att få fixa till sig sådär ordentligt men mer jobbigt än kul måste jag erkänna.
Igår dock, så hade jag lite hemma spa. Med ansiktsmask och hårinpackning i badet, de var riktigt skönt.

Nu sover Selma, hon somnade precis sittande bredvid mig i soffan. Mysig. Vi ska bara hålla oss inne resten av dagen, inge vidade väder ute idag.

Igår blev de en sån där nyttig middag med pulledpork burgare med lökringar och pommes.


Kommentarer
Postat av: Harv 1

Nom nom

2016-10-08 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback