matvägra

Godkväll!

Och så var de måndag igen och Chrilles lång helg tog slut lite för fort.
Vi har varit på språng varje dag och även blivit bjudna på middag både fredag, lördag och söndag.
Och i söndags så var jag även iväg på en "baby shower" för Ida som precis fått barn. Så vi välkomnade hennes dotter Lilja till världen och jag var bjuden hem till hennes mamma. Kul att överaska :-)

Idag hade vi tid hos BVC och det var dags för Selmas 1 års kontroll.
Ingen feber kom i samband med vaccinet så de tackar vi för, nu kan vi de där med feber. Dock har mitt barn börjat matvägra sen två veckor tillbaka, visst har hon alltid varit liten i maten men detta är verkligen SÅ frustrerade och gör mig gråhårig.
Vilket resulterade sig på vågen då hon ligger under kurvan och gått ner i vikt.
Sist vi var på BVC så visade vågen ca 9400g och idag visade den 8920g.
Så vi har ett återbesök om en månad för att se hur de ser ut då. Får väl hälla i grädde i vattenflaskan, eller nått.

Efter besöket så mötte vi upp Maria och Molly och gick en långpromenad. När vi kom hem så fick jag något ryck och började att rensa ut klädkammaren i hallen. Inte en dag försent. Tidigare så hade vi bara tryckt in jackor, mössor och vantar. Så de bokstavligen ramlade ut när vi öppnade.
Vi hade en tom trådback i garaget som kom till användning och jackor som inte längre används åker upp på vinden.
Ikväll har vi kollat på kockarnas kamp tillsammans med Malin som var över. Jag blev så besviken på att Marcus åkte ut, haha.


Kommentarer
Postat av: Christin

Så det kan skilja sig, V och Selma väger lika mycket 🙈🙈😅

Svar: Haha ja de är verkligen så olika 😂😍😀😊
Linn

2016-10-18 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback