shoppingdag med syrran

Då var vi precis hemkomna från en dag med Anna, jag och Selma.
Tanken var väl att hänga hos Anna och kanske besöka en lekpark. De slutade dock med en heldag i butiker.
Först gjorde vi en repa i stränges där vi även åt lunch. Vi avslutade sen med ett besök på hedlandet. Jag som inte direkt brukar hitta något där nu förtiden framförallt inte barnkläder. Idag kom jag dock hem med både inredning, kläder till Selma, en tröja till Chrille och fingervantar till mig. De sistnämnda var väl de som var välbehövligt. Då jag inte hittar mina och på senare dar har de blivit riktigt kallt att hålla i vagnen under promenaderna utan vantar.
Anna hittade också en hel del. Just nu så var de även 20% på allt i hela butiken så vi passade väl på.
Mysigt att ses och att få komma hemifrån :-)

Kanske inte riktigt säsong för klänning men tog en större storlek så de förhoppningsvis passar till våren. Samt nya kuddfodral och krukor till vardagsrummet. Nu är de dags för middag!


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Vi fick ju rätt mycket för pengarna ändå! Gardinerna sitter redan uppe! 👍🏼😊 supermysig dag och nöjdast är jag över att Selma åt mycket!! 👏🏻😄😘❤️

Svar: Vad kul :) hoppas du blev nöjd 😍🙌🏻
Ja de var ändå dagens höjdpunkt 😂👌🏻🎉👶🏼👊🏻😬❤️
Linn

2016-10-20 @ 17:46:39
Postat av: Anonym

Jag har också köpt barnkläder på hedlandet. De har dock en tendens att krympa väldigt mkt i tvätten så jag rekommenderar dig att tvätta kläderna på en gång så du ser om de krymper. Så tråkigt att upptäcka i vår att dem blivit för små om de krymper :(

Svar: Nej vad tråkigt :-( men tack för tipset, ska kolla de!
Linn

2016-10-20 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback