titta igenom sina bilder

Här ligger jag. Klarvaken men pannknack. Ska snart pallra mig upp för att ta mig en alvedon eller två.
Resten av familjen sover sen länge tillbaka. Selma tog bara en kort vila i vagen i förmiddags vilket resulterade i att hon somnade redan vid 19. Chrille skulle bara ner och lägga henne men kom aldrig tillbaka då han somnade gott bredvid.
Imorse gjorde S morgon kl 10.00 de är nog rekord. Visst att jag har en unge som gillar att ta sig en sovmorgon, men detta var nog rekord, som sagt!
Men på tal om att sova, så borde jag snart göra detsamma.
Istället ligger jag och kollar gamla bilder i mobilen. Blir nästan nostalgisk, eller de kanske man inte kan bli när de är bilder från bara ett år tillbaka?
Känns så länge sen samtidigt som igår. Här var hon inte många timmar.

Påminnelse till mig själv. Jag måste köpa ett minneskort och föra över bilder från telefonen i. Hela Selmas liv finns i min telefon och jag har löjligt många bilder och videos (över 16.000) japp, jag tror jag måste rensa. Har fotat varje dag sen hon ut kom. Skulle bli så ledsen om något hände. Vilket jag är medveten om att de kan göra. Min förra iPhone dog och ville aldrig komma tillbaka.
Vi slutar här. Lite alvedon på de här sen kommer jag förhoppningsvis att sova gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback