trötta päron

Godmorgon!

Ännu en dag ledigt tillsammans med Chrille. Idag vaknade vi tidigt, de var lite otippat med tanke på att vi varit vakna under nån timma inatt.
Torsten stod och skapade på altandörren i Selmas rum inatt och Selma vaknade och kunde inte somna om. Så hon fick sova mellan oss och hon bökade och stökade bra länge innan hon somnade. Hon må vara minst men tar mest plats. Hon ligger gärna på tvären så en annan balanserar på kanten.

Nu lyser morgonsolen in och jag tänkte visa er vår nya hallbänk. En bänk som Chrille snickrat ihop efter mina önskemål. Jag älskar den. Framförallt eftersom han har gjort den, till mig och ingen annan har likadan. Även mattan är ny och är i samma mönster som vardagsrumsmattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback