blandade känslor

De blev en promenad för oss idag. Vi var ute i en timma, jätte skönt att komma hem och sen sätta sig i soffan och kika på idol.

Från de ena till de andra så måste jag berätta att jag ska jobba på lördag. Blandade känslor kring detta, de känns nästan främmande på något vis. Att komma tillbaka, de känns som om de där med att jobba var i mitt förra liv. Har nästan glömt bort hur de är. De var trotts allt över ett år sen jag var där, tror de var drygt fjorton månader sen.
Samtidigt som de ska bli kul att se några bekanta ansikten och såklart alltid välkommet med en extra peng i plånboken. Där efter får vi se om de blir fler extra pass framöver eller inte. Extra pengar under mammaledigheten är dock aldrig fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback