härlig dag

Full fart hela dagen. De gillar jag, men nu var de skönt att få lägga sig på soffan.

Idag vaknade jag innan Selma, hon somnade sent igår så hon sov ända till 9.30 imorse.
Medan hon sov så passade jag på att springa upp och måla klart vitrinskåpet som jag började på igår. Det tidigare vita vitrinskåpet i vardagsrummet är numera svart. Nu känner jag mig dock färdig med att måla och förnya möbler, less på att måla helt enkelt. Haha. Men bra blev de.

Efter målningen så var de dags att göra oss ordning för att åka in till Södertälje. Ida hämtade oss och vi åkte in för att äta lunch hemma hos Lina. Där befann sig även Katta, Anna-Karin och Johanna.
Alla arbetskollegor som har/ väntar barn eller båda delarna. Så mysigt att ses över en långlunch och fika!
De hoppas jag att vi gör om snart, men då är säkert alla bebisar ute då både katta, Ida och Johanna är beräknade nu i oktober.

Väl hemma så vad de dags att fixa och dona. Igår kom (äntligen) vårt köksbord, så de är nu på plats i köket.
Här om dagen beställde vi även ett nytt vardagsrumsbord från Ikea som anlände med posten idag, då de var slut när vi var där. Så Chrille har fått skruvat upp möbler ikväll och jag piffat och haft mig.
Imorgon tänkte jag ta bilder, roligare att fota när de är ljust.


En bild från idag på Selma och Alessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback