kalas vecka

Kvällen har spenderats i telefon med Ida i två timmar. Samtidigt så plockade jag ur väskorna från gårdagen och hann även plocka i och ur två maskiner med disk.
Perfekt kombo, nytta med nöje att ha någon i lurarna medan man samtidigt får något gjort.
Föresten så snittar vi en tre timmar i telefon om dagen. Det är ganska mycket när man tänker efter. Och inte är de mycket vettigt vi pratar om heller.
Kommer sakna vår telefontid när mammaledigheten är slut, haha. För då kommer vi garanterat inte kunna prata såhär. Eller? Jo.

Hur som, detta inlägg spårar iväg.
Ny vecka imorgon. Har lite smått inplanerat men de största är väl lördagen. Då fyller Selma 1år. Kan inte förstå vart tiden tog vägen?
De är så galet att ett helt år kunde gå så fort. De måste varit något fel med de året, kanske bestog de av förre dagar? Kortare veckor? Så känns de iaf. Men tiden går ju fort när man har roligt.

Så på lördag blir de kalas för vår tjej här hemma. Allt som man inte kan äta (om man säger så) är inhandlat. Lite dekoration, servetter, ballonger och plast muggar och tallrikar mm.
Så tårta ska beställas och jag ska baka, så de är väl de. Så lite har vi att göra ändå.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tel
Med
Chein
❤️❤️❤️

2016-09-26 @ 06:09:23
Postat av: Johanna kjol

Ett år?! Omg va tiden gått fort!😳 Ser fram emot torsdag!😘

Svar: Ja du kommer förstå vad jag menar sen 😳👶🏼 galet! De gör jag med 🙌🏻😘
Linn

2016-09-26 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback