ut med de gamla och in med de nya

Godkväll!

Selma gjorde tidig kväll idag, för en gångs skull. Chrille kom hem sent från jobbet och jag hade dukat upp med onyttigheter och tänt upp ljus i hela vardagsrummet. Det uppskattades efter han jobbat hela helgen. Nu kollar han hockey och jag surfar runt på mobilen.
Leter efter ett nytt köksbord och stolar till köket. Jag har försökt piffa upp de som står där nu med både målarfärg och sprayfärg, men jag är så färdig med detta och vill ha nytt.
Har hittat en fin grupp som jag skulle vilja ha, vi ska förhoppningsvis kika på de i veckan. För som de ser ut nu, så blir vi av med vårt redan imorgon. Får inte många kronor för de, men de är skönt att slippa göra sig av med de själv på returen.

Denna grupp lutar de åt, Chrille tyckte också om de. Så hoppas de är fint i verkligheten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback