välkommen till världen fika

Hallå där!

Idag när vi vakade så var Selmas feber helt borta. Så skönt att de inte var långvarig.

Dagen har spenderats med Ida och Lucas. Sen kom Malin över och jag ställde mig och bakade chokadbollar inför kvällens fika. Som ni kanske märkt så är de enda jag kan bara just chokladbollar!
När vi var klara så promenade vi hem till Ida. Där blev jag bjuden på god mat och sen var de dags att överraska Maria. Hon fick barn för ett par dagar sen och vi hade en "baby shower" för henne istället när bebis var ute. Medan vi var över och fikade, lyssnade på förlossnings berättelsen och gosade med lilla Molly så fick Jim prova på livet som två barns pappa.
Chrille jobbar natt och vi ville inte ha med våra barn så Jim fick agera barnvakt. Men de klarade han (såklart) med bravur.

Nu sover Selma sen tjugo min tillbaka, snark. Så de är daga för mig att göra ordning inför natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback