ved

Detta blev ingen traditonell fredagsmys kväll för vår del.
Chrille jobbade kväll och direkt när han kom hem så fick han börja jobba.
Vår leverans med ved kom ganska omgående så de var bara att börja stapla inne i förrådet. Nu längtar jag (nästan) till kallare kvällar och vi kan tända en brasa. De är så mysigt!

Och andra sidan så blev kvällen rätt mysig ändå. Vi satt ute på framsidan och hade tänt lyktorna. Tog ut chips och dricka, medan vi väntade in de andra och sista lasset med ved. Så de gick ingen nöd på oss.

En annan har även hunnit med att måla till och från hela kvällen. Både en hylla i Selmas rum och våra nattduksbord. Båda delarna blev bra, framförallt nattduksborden. Jag blev sådär löjligt nöjd, att lite färg kan göra en så stor skillnad på mina halv tråkiga Ikea bord.
Nu ska de få torka ordentligt över natten, så visar jag de färdiga resultatet imorgon.
Nu blev klockan massor, dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback