bara måste ha

Sådär nu har jag stillat mitt sug. Har sen länge tillbaka tänk på en buddapest bakelse, den har lixom inte försvunnit från mitt huvud. 

Idag så stog den där och tittade på mig i kondis disken. Chrille frågade om jag ens tyckte om dom, har inte vad jag minns ätit den nån gång. Eventuellt på ett kalas hos mormor när man var liten. Men trotts de var jag så sugen. Sugen på något jag inte vet smaken på. En typisk sak som bara händer under gravid- tider. 
Gott var de iaf och nu kan jag lixom gå vidare, haha så kännas de nu. 

Så ikväll blev de kvällsfika här hemma och fruktstund för Selmas del. Sen satte vi på musik och dansade ut den sista energin innan jag la ner henne i sängen. Nu hoppas jag hon kommer sova gott! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom e ju super smarriga :)

Svar: Håller med 😋
Linn

2017-04-20 @ 21:59:54
Postat av: Ida w

Budapest😍 Fick också craving på det när jag va gravid med Lilja😂

Svar: Haha vad är grejen? 😂😍😋👌🏻
Linn

2017-04-22 @ 13:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback