en bättre onsdag

Då var vi hemma igen efter en heldag i Nyköping med Ida, Maria och barnen. Fördelen med att Chrille är på Gotland är att jag har bilen hemma på dagarna, de vill jag utnyttja så idag åkte vi till Nyköping för lunch och shopping. Skönt att få komma hemifrån en stund:-) 

Efter fyra timmar i vagnen hade iaf min unge ruttnat så vi åkte hemåt. Som jag skrivit tidigare så behövde Selma nya kläder så idag fyllde jag på med lite av allt. De hade fått in en del nyheter också så de var kul att ta del av dom, vissa saker hade de inte ens hunnit hänga ut.

Som vanligt så blir de mest rosa när jag shoppar men de är ju så fint. 
Detta är gårdagens och dagens shopping som ska vikas in i garderoben nu. Finns inget roligare än att shoppa till sitt barn ;-)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Älskar fjärilsmönstret 😍

Svar: Jag med 😍 finns hos Lindex 🙋🏼
Linn

2017-04-05 @ 20:02:30
Postat av: Sååååå Fiiina saker :)

Med vänlig hälsning, Idis

Svar: 😍🙌🏻😘❤️👏🏻
Linn

2017-04-06 @ 06:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback