đŸ™đŸ»

God kvĂ€ll! 


Vilken dag de blev, fruktansvĂ€rt tragiskt de som hĂ€nt i Stockholm i eftermiddags :-( 
Man trodde ju inte att de skulle hĂ€nda hĂ€r, i vĂ„rt trygga Sverige. 

Med tanke pĂ„ omstĂ€ndigheterna och att all lokaltrafik Ă€r instĂ€lld sĂ„ stĂ€lldes Ă€ven Emmas födelsedagsmiddag in pĂ„ mira mar ikvĂ€ll. SĂ„ fredagens planer förĂ€ndrades frĂ„n en tjejmiddag till att jag Ă„kte till mamma och spenderade kvĂ€llen framför nyheterna pĂ„ tvn. 

Chrille och Tompa kom hem vid 20 tiden och strax dĂ€r efter Ă„kte vi hem. Nu Ă€r de strax dags för dusch och sen sova, imorgonbitti ringer klockan och de Ă€r dags för jobb. 

För övrigt sĂ„ hade jag en jĂ€tte mysig dag med min mamma och mormor igĂ„r. Mormor hade lagat god mat, vi tittade pĂ„ gamla kort och hade en mysig tjejkvĂ€ll innan jag, mamma och Selma Ă„kte hem till mamma. Jag la mig ute i bubblet medan mamma nattade Selma. De tackade jag för! 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback