ett rörigt inlägg

Godmorgon! 


Idag vill jag tacka mitt barn för sovmorgonen, de behövdes en dag som den här. Att få vakna av sig själv 8.00 utvilad och inte vakna av barn, alarm eller en jamande katt som antingen vill in eller ut är den bästa starten på dagen. 
Selma sov ända till 8.45 så jag låg med telefonen i sängen och läste uppdateringarna om attacken i Stockholm. Man blir ju mörkrädd av allt som hänt och är rädd för att de eller liknande kommer hända igen. Jag kommer inte ge mig ut i storstan på ett tag, utan håller mig i hålan. Så känner jag nu efter denna tragiska händelse. 

Gårdagen blev lång och sen för en gravid som mig just nu så därför var de härligt att gå sova ut. Jag jobbade mellan 09-15 efter de åkte jag ut till mamma efter jobbet och tog en dusch då de två timmar senare var dags för en tjejmiddag hos Malin i Brunnsäng. Första gången vi mammor sågs utan alla barnen. Skönt och mysigt tycker jag. Vi åt god grillad mat och satt och pratade till kvällen, mycket barn och förlossnings snack blev de (såklart) när vi var fem mammor var av ett gäng av oss är gravida igen. När man "rev upp" förlossnings historian igen som man sagta men säkert började glömma blev jag livrädd men ändå pirrig, snart dags igen men de tar jag då. De blev iaf en jätte bra kväll. 

Idag har vi inga planer och de känns skönt! Nu är de iaf dags för frukost sen lär vi gå ut en sväng. Undra om de är fint väder ute? Här är rullgardinen fortfarande nere.

I detta blandade inlägg så kan jag även passa på att visa er Selmas nya skor som jag beställde i fredags så de lär komma i början av nästa vecka. Jag tycker denna sko är  fin. Ett par nya vårskor var ett måste då hon har ett par halv fodrade skor på sig nu och de blir ju bra varmt emellanåt. 
Säger de igen, när man lägger ut en slant på något som i detta fall skorna. Så är de härligt att de kan gå i arv sen. Känns på något vis mer värt pengarna då :-) 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jollan har dessa fast med snörning ☺

Svar: Dom är ännu finare.. 😍🙌🏻 men tänkte att karborre kanske är mer praktiskt.
Linn

2017-04-09 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback