gummistövlar påväg

Ännu en grå dag, hela nästa vecka ser ut att bli så här men de finns inget dåligt väder bara dåliga kläder sägs de ju. Och vi hade dåliga kläder när vi var ute idag. Eller Selma hade dåliga skor för att trampa runt i vattenpölar med iaf. 

Vi gick ut en stund innan middagen, tanken var att gå till lekparken men hon ville hellre stampa runt i alla vattenpölar på gatan. Skickade Chrille till maxi och skopunkten efter jobbet för att köpa ett par gummistövlar till henne. Dock fanns de bara "stora" storlekar så hittade ett par från jollyroom nu i stl 20. Ett par gula stövlar fick de bli, som Lotta på Bråkmakargatan. 

Snart blir de bad och ladda inför läggdags. Dock måste jag skryta och säga att när jag la henne för vilan idag så tog de max 4 minuter tills hon somnade (ja, jag klockar) Grät i nån sekund sen blev de tyst och jag hörde att hon somnade. 

Underbart att slippa behöva rulla in vagnen i hallen och köra fram och tillbaka, eller gå ut på en promenad för att få henne att sova när man ibland vill göra annat. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad härligt :) stora tjejen

Svar: 😍🙌🏻😘
Linn

2017-04-12 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback