när magen är ivägen

Ännu en fin dag med strålande sol. Efter frukost klädde vi på oss och gick ut och satte oss i sandlådan. Strax därefter kom Jessica och Elton och hängde med oss ett tag innan vi tog en kort promenad så barnen somnade. Selma sover än, i vagnen i hallen sen snart två timmar tillbaka. Ska snart väcka henne, vi måste snart åka till min mormor som bjuder mig och mamma på middag idag. Såklart vill vi också ses när alla våra "gubbar" är på Gotland ihop. 

Sen åker jag och Selma med mamma hem och sover där. Bikinin ska packas ner så ikväll ska jag bubbla, längtar! 

En tanke som slagit mig. Jag vill testa att ta bort ena sidan av Selmas spjälsäng. Med en växande mage så är de så svårt att lägga ner henne i sängen när hon somnat. Magen är lixom ivägen och de känns som om jag ska tappa henne. Samtidigt kanske de inte är en tokig ålder vid 1,5 år att ta bort ena sidan? Men vad vet jag. De som oroar mig är att hon ska ramla ut, fast än vi kommer sätta dit en liten kant. Sen nojar jag även för att hon kommer klättra ut på nätterna. Men varför skulle hon göra de? 
Kanske värt att prova snart iaf. Nu vaknade hon bara för de. Hej så länge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback