nya kläder

Ännu mer vår och sommarkläder är nu påväg hem till oss. Dessa kläder betalade min mamma så de tackar vi för. Jag fick välja och hon ville prångt betala. Ännu ett par skor, dessa kan man ha i sandlådan och vid andra tillfällen då jag ska försöka vara lite rädd om nya kavat skorna så de håller sig relativt fina till lillasyster också. Så ett par gympaskor, två blusar, två tights, en klänning och en byxdress blev de. 

Nu har vi snart fyllt upp garderoben med mycket kläder i stl 86/92 så vi borde klara oss ett tag framöver. 
Sen är de ju så kul och handla barnkläder, såklart. De bästa med just sommarkläder är att de är så billigt så man får mycket för pengarna, de gillar jag :-) 

Alla kläder är från hm. Så detta roade jag mig med medan Selma sov sin middag. Nu är hon vaken och vi ska ta oss ut. Måste ut en stund så hon får leka av sig innan man är inne resten av dagen. 

Tänkte gå förbi Ica och köper en fryspizza. Standard många gånger, när Chrille jobbar helg. Kan låta tråkigt men jag tycker de är så gott med pesto, tomat och mozarella. Äta den framför en film när Selma sover, ja så får de bli. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback