skönt i efterhand

Klappar mig själv på axeln efter den här dagen. Chrille åkte iväg på pappa och barn date idag. Tror de var fem pappor och lika många barn. Fick bild uppdateringar under dagen på pizza lunch och folköl på altanen och barnvagnspromenad. Annorlunda syn, tyvärr. Då man annars oftast bara ser en mamma maffia ute och gå med vagnarna på gatorna.

Hur som helst, idag hade jag hela förmiddagen för mig själv, ensam hemma. De händer typ aldrig. 
Först tänkte jag bara slappa, vila och ta ett bad. Andra delen av mig ville städa, städa i lugn och ro och skura golv. Så blev de och ett par timmar senare så blev jag klar. Skinande rent hem, älskar den känsla men den håller tyvärr inte i sig så länge med barn. Planterade också mer blommor på framsidan och ett av olivträden i kruka på balkongen. 

Efter en storstädning av alla rum så var jag värd en kall cider. 

Imorse var jag på ett besök hos bm. 

Fick låna ett bälte som ska hjälpa mot foglossning och stadga bäckenet och tummen upp för bältet. Har haft på mig de hela dagen och märker faktiskt stor skillnad, fantastiskt då jag bara trodde de var skräp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback