dagen

De blev ingen tokig födelsedag det här ändå, eller helt i min smak iaf. 


Jag blev serverad frukost på sängen innan de var dags att göra sig ordning och åka iväg. 
La parkering för 3,5 timma och vips så var tiden nästan slut. Tiden går absolut fortare med två små och dess behov, även om Vilma sov sig igenom nästan hela vistelsen. 

Vi hann iaf med en lunch och så shoppade vi en del. Mitt halsband hittade jag tyvärr inte, eller mina berlocker fanns inte så tror jag beställer de. Vill ha berlocker med ett S och ett V. För Selma och Vilma, så därför kunde jag såklart inte ta något annat eller andra bokstäver.

Jusde, för att inte glömma. 

När vi kommer hem står en påse på trappen. I ligger två buketter, jag hade fått blombud från både Emma och jobbet. Födelsedags blommor från Emma <3 och grattis till bebisens-ankomst-blommor från jobbet och en liten nalle. Så de tackar ja för. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var det lilla! <3

Svar: ❤️😘🌸🌿🌼☺️
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback