ställa om sig

Jaha nehe då går vi och lägger oss då och vaknar upp med BF imorgon. Dags att börja "tagga" övertid. Jag trodde verkligen inte de skulle ske. Som jag skrev tidigare så var jag så inställd på att hon skulle komma helgen som var. 


Med tanke på att; 
•På vårt UL sa barnmorskan att vi kunde behålla vårt datum den 15/8 men hon skulle även kunna flytta fram oss någon dag. Så vi skulle vara "redo" på bebis någon dag innan dess. 
•Eftersom det är vanligare att föda tidigare med andra barnet. Främst om första barnet kom inann BF. Och Selma kom på sin beräknade dag. Dock med 14 minuters marginal, så hon hade lika gärna kunnat komma dagen inann dess. 
•Jag har haft förvärkar i dryga tre veckors tid nu. Så jag har verkligen trott och de har känts som att något varit på G under en längre tid. 
•I fredags gick min slempropp som de så fint heter. Vilket är ett tecken på att förlossningen är på G. De behöver dock inte betyda de, men de är vanligt. Detamma under förra graviditeten, så startade värkarna någon dag efter de. 

Men men, bebisen kommer när hon är redo men den här mamman är sinnes redo iaf. Så, de är synd att vi inte är överens där. 

Från de ena till de andra, så har vi idag haft vänner över på middag. Idag hade vi betydligt skönare väder än igår, så vi tände grillen och så satt vi ute hela dagen och kvällen. 



Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Kämpa kämpa!! Oj vad vi längtar! ❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Linn

2017-08-15 @ 06:53:25
Postat av: Christin

Snart kommer lilla Vilma :) Ska bli så spännande att se henne :)

Svar: ❤️😘🤗
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback