tick tack

Besöket hos barnmorskan gick fort idag. Var bara inne och tog lite blodtryck, vägdes, lyssnade på bebisens hjärta och hon kände även på magen att hon nu är helt fixerad. Wiiie! Kanske betyder de något? Att de är på G snart? Hopps kan man ju alltid göra. 


Idag har jag föresten känt mig ovanligt pigg för att vara jag. Då vill jag ändå konstatera att mitt blodtryck var lågt och att jag somnade på soffan innan maten. Men, jag har ändå fått lite gjort. Vikt tvätt, hängt två maskiner, plockat saker, plockat två maskiner med disk, badat Selma och dammsugit båda våningarna och trappan. Kanske sätter de igång efter detta? Haha. Önsketänkande igen, finns ju faktiskt inget man själv kan göra även om man kan testa att vara aktiv, gå i trappor, dricka hallonblads te eller ha sex. Är inte sugen på något av de om man säger så. 

Såhär glad var Selma idag över sitt hallon och blåbärs kladd. Tur de finns Vanish! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback