barnkläder är roligast

Idag hade Lindex 30% på ett helt köp. Jag passade på att köpa nya svarta tights till Selma. Hon har vuxit ut sina och de är något (precis som till än själv) tråkigt att köpa men ett "måste" i garderoben. Till dom blev de även matchande tröja och klänning.  Även ytterligare en väska som blir en julklapp. Hon älskar både katter och väskor så de kändes som en bra kombo.
(null) (null) (null)
(null)
För övrigt så älskar jag Lindex barnkläder, de finns alltid så mycket fint. 
Dessa tights med volanger på knäna har hon även i rosa och grått. De grå har jag dock slarvat bort utan att hunnit använda än, så måste nog rota igenom garderoben en gång till. 

Hoppas ni haft en bra fredag. 
Nu är Chrille påväg hem från jobbet och jag ser fram emot två lediga helger ihop med massa roligt inplanerat :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback