febern har hittat hit

Idag blir de, till skillnad från igår, en lugn dag hemma. När de var dags att plocka upp en hungrig bebis ur vaggan tidigt imorse (att sova i vaggan funkar föresten riktigt bra nu) så var hon glödhet. Av med pyjamas, i med alvedon och så fick vi gå upp på övervåningen för att inte väcka de andra. Så idag är jag ganska trött efter att ha vart vaken sen 05. 
Film efter film spelas här hemma, tur att Chrille snart är hemma från jobbet så kan han roa Selma lite. 
Igår där emot så kickade vi igång dagen med att gå milen, vidare till öppna förskolan och jag hoppade sen på spinningcykeln efter middagen. Älskar såna dagar med massa motion. 
Dagens to to, blir eventuellt att ta mig till affären. Behöver köpa frimärken. Snart ska årets julkort postas och jag har paket som väntar. 
Mina black friday fynd gick såklart till Selma, hehe. Hon tycker de är kul med väskor så hittade en liten Pippi väska och tre små väskor i papp som blir lika roliga att lägga saker i, så som de blir en fin detalj i barnrummet. 
Även en regnbågskudde från Hm blev de, fast den har inte kommit fram än. 

(null)

(null)

(null)

Väskorna blir de sista julklapparna till Selma, sen är vi klara. Började i tid så de känns skönt att de är helt klart nu :-) 

Kommentarer
Postat av: Li

Den hittade hit också i helgen. Peppar peppar verkar Edith ha klarat sig. Bara Waldemar som är dålig än så länge. 😞

Svar: Krya på er!
Känns som att alla har feber just nu... 😴 men hellre nu än till jul.. peppar ✊🏻
Linn

2017-12-05 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback