minus

Idag gick vi hem till Maria igen, jag och Ida. Så skönt att 4/5 barn kunde sova middag samtidigt så fick vi äta och fika i lugn och ro. Jag är inte bortskämd med att mina barn sover middag samtidigt men de gjorde de i minst en timma. 
Ikväll var de föresten dags för veckans vägning hos viktväktarna. Blev lite snopen när vågen visade -0,9kg. Nästan ett helt kilo, de hade jag inte förväntat mig denna vecka. Nästan ingen motion och har inte varit så jätte duktig men de blev bra resultat ändå. Nu är jag en bra bit på vägen och har gått ner -13.5 kg. 
Idag såg dagens middag ut såhär, god, nyttig och enkel. (null)
Längtar till julafton. Då ska inga points räknas och jag ska äta allt och lite till. Allt godis står bara och väntar på mig i skafferiet. Har gått loss på överdrivet mycket chokladaskar mm. De är ju bara jul en gång om året ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback