mom life

Hej på er! 

Idag var Chrille ledig och de hade jag glömt bort, så de var en bra överaskning. 
Efter frukost fick jag vara själv på nedervåningen, inte för att slappa utan för att städa. Men vet ni, de var så skönt. Att få tvätta, vika in ren tvätt, dammsuga, dammtorka och bäddarent. Utan att få bli störd, de är underbart. De tog mig dryga timman medan de med båda barnen hade tagit mig hela dagen. 

Igår var föresten Vimlas feber redan borta, så skönt att de inte var långvarigt.
Idag hade jag förhoppningar om att få gå ut i snön, premiäråka pulka för Selmas del för i år men den har redan töat bort. Så tråkigt, de var  så mysigt när de var vitt på backen. 

Föresten så var dessa tre väskor alldeles för tråkiga enligt Chrille, att ge i julklapp så de står redan framme i tjejernas rum. De där djurhuvudet, vad de nu är...? En ren? Hur som, köpte jag när vi var i Tälje för nån helg sen. Båda sakerna gjorde sig bra i barnrummet. Tänk att när man tror man är helt klar, så dyker de ändå upp något nytt som gör de ännu bättre. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback