I Selmas rum

Även jag blev chokad när man drog upp rullgardinen imorse. Massor med snö hade kommit under natten, tyvärr. 

Här om dagen fick man vårkänslor, men som sagt. Såhär är de varje år men de är lika surt för de när man längtar efter varmare tider. Jag hade även sett fram emot en promenad med nya vagnen, men den provkördes nått varv i vardagsrummet och fick godkänt då Selma somnade på två röda och sover än. 
Då passade jag på att städa i hennes rum och fota lite. För ett par dagar sen så möblerade vi om lite och köpte bord och stolar, som jag tänkte visa er. 
Även svamp lampan är ny och ger ifrån sig ett jätte mysigt sken som vi nu använder som nattlampa. Jag älskar den! 

Och nej, sådär fint är de som sagt inte i hennes rum numera då golvet vanligtvis är täckt med massa leksaker. Måste säga att jag saknade tiden då allt var på sin plats, haha. Nu ska alla lådor och skåp öppnas och allt ska fram. Igår barnsäkraste Chrille en låda där vi har filmer, tack och lov. Plockade filmer hela tiden. Så nu har man en sak mindre att plocka, he he. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback