middagen & en förkyld unge

Idag bjöds de på en jätte god middag. Chrille gjorde egna nuggets, så krispiga och mycket godare och fräschare än köpta. 

Nu nattar han Selma och jag har precis plockat disken. Hoppas på en bra natt. Ungen är tok förkyld och snoret har bokstavligen runnit hela dagen. De fick mig att påminnas om att jag måste bädda rent hennes säng för att hon ska kunna lägga sig. Den är numera helt naken. En tvätt åkte på med hennes sängkläder imorse. Hennes blöja hade läckt under natten så hela pyjamasen var blöt och kall, där av förkylningen. Hon verkligen njöt av en varm dusch när hon vaknade. Stackarn. Kul att ligga i den där sängen. Inatt blir de betydligt trevligare. 

Aldrig mer köpta nuggets här hemma. Lätt för mig att säga, tur man har en kille som älskar att laga mat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback