trött på att vara trött

Och så ligger man nedbäddad i sängen 20.30 och de är inget undantag, kanske till och med sent för att vara jag just nu.

Om de är något jag stör mig på under graviditeten så är de att jag är så fruktansvärt trött om kvällarna. Jag kan bara inte hålla mig vaken. Jag kan titta på favorit program men somnar ändå. Jag äter järntabletter för dåligt järnvärde sen nån vecka tillbaka men tycker inte jag märker nån direkt skillnad? 
Hur som helst tycker jag de är tråkigt att vara såhär kvällstrött. 
Imorgon ska jag dessutom på bio och jag hoppas filmen är tillräckligt bra så man håller sig vaken. Mysigt iaf med bio, ska upp till Heron med Malin och Jessica och se fifty shades darker. Ser fram emot egentid och en stor låda med popcorn. 

Då var de väl dags att sova då. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback