våriga plagg


Godkväll. 


Sitter och kikar lite på Lindex hemsida och fastade för en mössa och leggings till Selma. Så våriga och fina färger, till de skulle jag matcha med något vitt över. 
Får se om jag klickar hem detta eller om vi åker iväg och tar en sväng på stan imorogn. Chrille är ledig även imorgon så kan vara kul att komma hemifrån. Dessutom har Selma presentkort på just Lindex så varför inte fylla på med lite fina vår plagg? 

Även idag fick vi sovmorgon till 9.00. Satt vid frukostbordet en halvtimma senare och vid 10.00 var vi klara. Inte konstigt att den här dagen har gått fort. Fast än vi annars vaknar mellan 8-8.30 så gör ändå den där sista tiden sitt. Men jag klagar inte. 
Idag var som sagt Chrille ledig och vi har bara varit hemma och myst. Tagit en promenad, handlat lite och ätit god mat. 
Nu är de dags för lite tv sen kommer jag sova gott då jag är nyduschad och ska få krypa ner i en renbäddad säng. De är svårslaget när man ska sova. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

När har ni tänkt skola in Selma? Till hösten? :)

Svar: Svar ja 👆🏻😀😊
Linn

2017-02-02 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback