en typisk mamma

Sen Selma kom alltså för snart sexton månader sen så har vi alltid haft en lager av blöjor hemma, jag gillar att bunkra upp om de skulle bli krig eller nått. 

Nej men jag gillar att ha mycket förbruknings varor hemma, de får lixom inte hända att jag står i duschen och så är shampoot helt slut utan de ska alltid finnas ett gäng flaskor på lager. 
De jag ville komma fram till var iaf att jag fick ett presentkort av jobbet i julklapp, vilket för övrigt var generöst då jag inte jobbat föregånende år. Alltid när vi får dessa presentkort passar jag alltid på att unna mig själv lite nytt smink. Smink går alltid åt, är dyrt och visst är de tråkigt att lägga pengar på? 
I år blev de inget nytt smink för mig utan ett gäng blöjor, lagret fylldes på ytterligare under dagens storhandling så nu kan ungen ..... igen. 
Men visst är detta ett typiskt mamma syndrom. Allt annat prioriters bort och när jag fick presentkortet i år tänkte jag för första gången att nu ska de shoppas blöjor och inte på att unna mig smink eller andra produkter till mig själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback