âœŠđŸ»

Peppar peppar! Jag och Chrille har klarat oss ifrĂ„n magsjukan, hittills! Och hoppas de förblir sĂ„. Selma har inte spytt sen igĂ„r men hon har haft lite feber. Hon har heller inte varit pĂ„ topp, men de kan man ju förstĂ„. Lite mat har hon fĂ„tt i sig och fĂ„tt behĂ„llt. Sovit till och frĂ„n hela dagen och sover nu med. 

Det har varit den segaste dagen pÄ lÀnge. NÀr hon varit vaken har hon velat varit i min famn. Vilket dock varit de enda positiva med allt. Annars vill hon inte gosa sÄhÀr mycket och somnade sist i min famn för flera mÄnader sen, sÄ de har jag njutit av.
Vi ligger sen en halv timma tillbaka i sÀngen, hela familjen i sÀng innan kl 19.00. Nytt rekord! Men har man legat i soffan hela dagen kan man ju lika gÀrna förflytta sig till sÀngen och fortsÀtta titta tv hÀr. Imorogn hoppas jag pÄ att vi kommer ut en stund.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback